Warunki reklamacji i gwarancji

  1. Nowe produkty zakupione od Producenta, spółki Home Automation Sp. z o.o. objęte są dwuletnią gwarancją i rękojmią.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie, drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.
  5. W reklamacji należy zawrzeć m.in. zwięzły opis wady – pisemny i/lub fotogra czny oraz lmowy jeśli wymaga tego natura usterki, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta -Kupującego składającego reklamację, datę zakupu towaru, skan lub numer dowodu zakupu (Fatura , Paragon) oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  6. W odpowiedzi na reklamację sprzedawca określi dalszą drogę postępowania i/lub sposób wyeliminowania zgłoszonego problemu. W przypadku, gdy możliwe jest usunięcie usterki w sposób zdalny, Klient ma możliwość wyboru, czy odeśle produkt do naprawy serwisowej na swój koszt, czy zastosuje się do instrukcji podanych przez sprzedawcę w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania produktu i odeśle produkt na koszt Sprzedającego, w przypadku gdy wada nie może być usunięta po stronie Kupującego.
  7. Przesyłki nadane bez uprzedniego kontaktu ze sprzedawcą, bez podanego numeru śledzenia przesyłki, oraz przsyłki pobraniowe mogą zostać nieodebrane i/lub odesłane do nadawcy uznaniowo wg. Sprzedającego. Ponadto Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, opóźnienie, zaginięcie przesyłki, która została do niego wysłana, powstałe podczas transportu przesyłki do chwili jej odbioru.
  8. Przestrzega się Klienta wysyłającego przesyłkę z reklamowanym lub zwracanym towarem o możliwości wystąpienia opóźnień w doręczeniu przesyłki w przypadku przesłania jej za pośrednictwem Firm transportowych takich jak: DHL, Poczta Polska, z powodu niewłaściwego realizowania usług kurierskich przez wymienione firmy. Opóźnienia i komplikacje w przebiegu transportu należy zgłaszać niezwłocznie Sprzedawcy.
  9. Obowiązkiem Klienta odsyłającego zakupiony Towar celem weryfikacji zgłoszenia i naprawy jest staranne zabezpieczenie Towaru do transportu.
  10. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na podany poniżej adres.

Adres do zwrotów:

Home Automation Sp. z o.o.

ul.Strzegomska 284/15, 54-432 Wrocław

lub paczkomat InPost:

WRO354M ul. Strzegomska 222A 54-432 Wrocław

e-mail: gutier@wp.pl

tel: +48 518 602 470

  1. Gwarancja zostaje automatycznie przedłużona do 2.5 roku, gdy Kupujący wystawi pozytywną (5/5) ocenę oraz komentarz dotyczący zakupionego produktu w pierwszym miesiącu od daty zakupu.
  2. Gwarancja zostaje przedłużona do lat trzech w przypadku, gdy Kupujący spełni warunki podane w pkt. 10 oraz dokona kolejnych zakupów na kwotę przekraczającą wartość jego pierwotnej transakcji i będzie to kwota większa od jednego tysiąca złotych.
  3. Ulotka zawierająca Ostrzeżenia dla użytkownika i Warunki Gwarancji jest dołączana do każdego zakupu i stanowi integralną część Umowy Gwarancyjnej.
  4. Użytkowanie produktu niezgodne z jego przeznaczeniem opisanym w ofercie, instrukcji i warunkach gwarancji może skutkować unieważnieniem niniejszej Umowy Gwarancyjnej,
  5. Dokonanie zmian mechanicznych, przeróbek i innych trwałych modyfikacji produktu może skutkować unieważnieniem niniejszej Umowy Gwarancyjnej,
  6. Podłączanie do zakupionego urządzenia akcesoriów pochodzących spoza otrzymanego zestawu może skutkować wystąpieniem uszkodzeń, dlatego w takim przypadku wymagana jest konsultacja z Producentem lub dokonywane jest to na własne ryzyko.
  7. Niezastosowanie się do instrukcji oraz sugestii producenta w toku rozpatrywania zgłoszenia reklamacyjnego w trybie zdalnej pomocy może skutkować unieważnieniem niniejszej Umowy Gwarancyjnej,
  8. Użytkowanie Produktu bez konsultacji z Producentem/Sprzedającym pomimo występowania usterki może skutkować kolejnymi, nieodwracalnymi uszkodzeniami, będącymi następstwem dalszej pracy uszkodzonego produktu, dlatego jego eksploatacja pomimo występowania usterki bez zgłoszenia tego faktu do Producenta, firmy Home Automation Sp. z o.o. skutkuje unieważnieniem niniejszej Umowy Gwarancyjnej za wyjątkiem sytuacji gdy zostanie udzielona na to zgoda.
  9. Koszty przeprowadzenia przez firmę Home Automation Sp. z o.o. ekspertyzy, naprawy, części zamiennych i podzespołów, testów oraz transportu Produktu ponosi w całości Kupujący w przypadku, gdy uszkodzenie nastąpiło w wyniku niewłaściwego użytkowania lub niedostatecznego zabezpieczenia przez Klienta Towaru do wysyłki do serwisu Producenta.